لیفت سینه بدون جراحی
نوشته شده توسط : drmoussazadeh

لیفت سینه بدون جراحی

تاثیر سن و گرانش روی سینه ها باعث نگرانی بسیاری از خانم ها شده است. با افزایش سن، سینه ها کمتر الاستیک می شوند، شروع به کشش می کنند و سرانجام فرود می آیند که در ادامه با درمان افتادگی سینه بدون جراحی یا لیفت سینه بدون جراحی بیشتر آشنا میشوید. این به پتوز پستان معروف است. که معمولا به آن اصطکاک سینه گفته می شود. زنانی که می خواهند این اثرات را معکوس کنند، گزینه هایی دارند، از جمله تقویت پستان از طریق عمل لیفت پستان. فکر رفتن به زیر چاقو برای انجام یک روش آرایشی می تواند وحشتناک باشد، اما به لطف فناوری، گزینه های بیشتری وجود دارد که نیازی به تکنیک های تهاجمی ندارند و همچنین نتایج طبیعی تری به دست می آورند که بالا کشیدن سینه بدون جراحی از جمله روش های غیر تهاجمی میباشد.

 

بالا کشیدن سینه بدون نیاز به جراحی


مزایا استفاده از لیفت سینه بدون جراحی

با توضیح بر اینکه دقیقا معنای اصطلاح غیر جراحی، به معنای عدم بیهوشی، برش و برآمدگی هایی است که هیچ گونه زخمی را بر روی بدن به جای نخواهد گذاشت. در طی بزرگ شدن سینه ها بدون جراحی، در اصل چربی لیپوساکسی شده بیمار را از سایر قسمت های بدن می گیرند و آن را به سینه ها تزریق می کنند که جزو روش های لیفت بدون جراحی میباشد.. که در روش بالا کشیدن سینه بدون جراحی در مرحله بعد سلولهای بنیادی جمع آوری شده از خون را به غشای سینه تزریق میکنیم. این بسته به تکنیک پزشک، می تواند نتایج تقویت سینه تا سالها ادامه داشته باشد و احتیاجی به ترمیم مجدد نداشته باشد. با ترکیبی از تزریقات تحریک کننده بیولوژیکی و لیفت سینه، پرتونگاری با استفاده از دستگاه های دارای تکنولوژی بالا قدرت و انعطاف پذیری سینه ها را ارزیابی میکنند. این روش درمانی ایده آل برای زنانی است که به دنبال تغییر ظاهری در سینه خود هستند.

طبق گفته انجمن پزشکان زیبایی شناسی جراحی، آسانسور های سینه در حال افزایش است، که فقط در سال گذشته13.9 درصد افزایش یافته است.غده های شیر پس از حاملگی متراکم تر نمی شوند، زیرا چربی ها جایگزین برخی از بافت های سینه یکبار سفت می شوند و این به افتادگی نیز می انجامد. با لیفت سینه بدون جراحی، با تحویل رادیویی با فرکانس رادیویی دو قطبی(RF ) به سطح پوست و پوست های زیرین، پوست و رباط ها را محکم می کند، کلاژن ساخته می شود و چربی ها را مایعات می کند و باعث می شود پستان ها را به سمت بالا هدایت شوند و درمان افتادگی سینه بدون جراحی به این صورت میباشد.

 

ارتباط سایز سینه و سایز سوتین در زنان


جراحی بالا کشیدن سینه مطمئن‌ترین و قطعی‌ترین روش برای لیفت سینه است. برخی از افراد به دلایل مختلف شرایط جراحی را ندارند و به روش‌های جایگزین روی می‌آورند. اما هیچکدام از آن‌ها درمانی دائمی نیستند و حتی ممکن است فرد را به نتیجه دلخواه نرسانند. دقیقا به همین دلیل است که پزشکان حرفه‌ای هیچوقت روشی غیر از جراحی را برای بالا بردن سینه، توصیه نمی‌کنند. نکته مهم دقت به این موضوع است که اگر افراد برای فرم دهی سینه روش های غیر جراحی را برگزینند، امکان اصلاح و باز سازی مجدد سینه ها پس از این متد ها، توسط روش های جراحی، دیگر وجود ندارد.

بهتر است برای انتخاب متد مناسب برای ایجاد فرم مطلوب در سینه‌ها با یک پزشک متخصص در این زمینه مشورت کنید. چرا که چنین شخصی اطلاعات کاملی در مورد انواع روش‌های موجود دارد و می‌تواند شما را راهنمایی کند. دکتر فرهاد موسی زاده بهترین متخصص جراحی عمومی و جراحی پستان در تهران به شمار می‌روند. شما می‌توانید برای رزرو نوبت از طریق بخش تماس با ما در سایت اقدام کنید.





:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: